Tel: 022 82 90 27 , Email: anticamera@inn.md

Proceduri Operaționale

Procedurile Operaționale ale IMSP Institutul de Neurologie și Neurochirurgie “Diomid Gherman” existente aprobate

PG 01 Organizarea și implementarea SCIM

PO 02 Privind evidența și monitorizarea serviciilor prestate contra plată

PO 03 Completarea fișei medicale a bolnavului de staționar FMBS

PO 04 Igiena mâinilor

PG 05 Comunicarea si consilierea pacientului

PG 06 Refuz tratament internare transfuzie sânge

PO 07 Gestionarea FMBA

PO 08 Drepturile pacientului

PS 09 Identificarea corectă a pacientului

PG 10 Managementul cazului clinic centrat pe necesitățile pacientului

PO 11 Gestionarea deșeurilor medicale

PS 12 Managementul pacientului aparținătorului acestuia agresiv și violent

PO 13 Proces de sterilizare

PO 14 Profilaxia post-expunere la sânge și alte produse biologice

PO 15 Nimicirea inofensiva a medicamentelor expirate

PO 16 Returnarea medicamentelor si dispozitivelor medicale

PO 17 Receptionarea medicamentelor, dispozitivelor medicale

PO 18 Utilizarea EPP

PO 19 Siguranța injecțiilor

PO 20 Precauții standard

PO 21 Getionarea lenjeriei

PO 22 Măsurile de curățenie și dezinfecție

PO 23 Precauții bazate pe transmitere prin contact, picătură si aerogene

PO 24 Managementul instruiri pacientului si aparținătorilor acestuia

PO 25 Siguranța pacientului

PO 26 Siguranța chirurgicala si managementul pacientului in sala de operație

PO 27 Securitatea, confedentialitatea si integritatea informațiilor

PO 28 Transferul pacientului

PO 29 Comunicare si consiliere beneneficarilor alolingvi, cu deficienta de auz/vaz/vorbire

PO 30 Managementul riscului de cadere/vatamare pacient

PO 31 Managementul complicațiilor medicale

PO 32 Supravegherea epidemiologica a infecțiilor asociate asistentei medicale (IAAM)

PO 33 Gestionarea a scurgerilor de sânge si lichide biologice

PO 34 Utilizarea rațională a medicamentelor

PO 35 Prescrierea și monitorizarea antibioticoterapiei

PO 36 Examinarea pielii

PO 37 Antropmetria la adulți

PO 38 Efectuarea injecțiilor intramusculare

PO 39 Efectuarea injecțiilor intravenoase

PO 40 Efectuarea injecțiilor de Insulina

PO 41Masurarea TA

PO 42 Prelucrarea chirurgicala primara a plăgilor

PO 43 Efectuarea pansamentelor

PO 44 Cateterizarea venei periferice

PO 45 Masurarea frecventei cardiace

PO 46 Masurarea temperaturii corporale

PO 47 Efectuarea ECG

PO 48Consimțământacord informat al pacientului

PO 49 Evaluarea calității înregistrărilor în documentația medicală

PO 50 Sistemul de trasabilitate a serviciilor medicale, perfectarea si menținerea înregistrărilor clinice

PO 51 Gestionarea riscurilor

PO 52 Evaluarea satisfacției pacienților

PO 53 Evaluarea gradului de satisfacție a angajaților din sistemul de sănătate

PO 54 Circuitul medicamentelor în INN

PO 55 Electroencefalografie

PO 56 Programare a vizitelor și dirijarea fluxului de pacienți în condiții de ambulator

PO 57 Comunicarea internă și externă a informației

PO 58 Electroneuromiografia și potențiale evocate

PO 59 Relații cu publicul și mass-media

PO 60 Managementul dispozitivelor medicale

PO 61 Inventarierea anuală planificată a dispozitivelor medicale

PO 62 Planificarea procurării dispozitivelor, consumabilelor și pieselor de schimb

PO 63 Darea în exploatare a dispozitivelor medicale

PO 64 Managementul contractelor de mentenanță

PO 65 Instruirea utilizatorilor de dispozitive medicale

PO 66 Planificarea mentenanței preventive a dispozitivelor medicale

PO 67 Implimentarea planului de mentenanță preventivă a dispozitivelor medicale

PO 68 Mentenanța corectivă a dispozitivelor medicale

PO 69 Casarea dispozitivelor medicale de către inginerul biomedical

PO 70 Raportarea incidentelor cu implicarea dispozitivelor medicale

PO 71 Trasabilitatea necesarului de bunuri

PO 72 Ultrasonografie

PO 73 Ultrasonografie vaselor magistrale cervico-cerebrale

PO 74 Întocmirea, actualizarea și aprobarea fișelor postului

PO 75 Circuitul documentelor în cadrul resurselor umane

PO 76 Formarea profesională șl stabilirea necesarului de formare profesională

PO 77 Programarea și acordarea concediului de odihnă

PO 78 Întocmirea, actualizarea și aprobarea fișelor postului

PO 79 Managementul resurselor umane

PO 80 Securitatea și sănătatea în muncă

PO 81 Organizarea examenului medical profilactic al angajaților

PO 82 Prelucrarea sanitara a pacientului

PO 83 Triajul epidemiologic al pacienților la internare și în secție

PO 84 Managementul perioperator la paciențiicu diabet zaharat

PO 85 Etica si deontologia medicala

PO 86 Predarea-preluarea turei de către asistent/a medicală și infirmier/ă

PO 87 Managementul cazurilor de deces

PO 88 Examinarea rezonanță magnetică fără substanță de contrast

PO 89 Examinarea rezonanță magnetică cu substanță de contrast

PO 90 Standard in afazii motorii

PO 91 Standard in afazia senzoriala

PO 92 Gestionarea medicamentelor, dispozitivelor medicale din donații și/sau aduse de către pacient

PO 93 Anestezia pentru chirurgie de o zi

PO 94 Managementul Hemoragiei Subarahnodiene

PO 95 Managementul emboliei gazoase

PO 96 Managementul riscurilor și complicațiilor perianestezice legate de administrarea medicamentelor

PO 97 Examinarea prin tomografie computerizată

PO 98 Examinarea prin tomografie computerizatăcu substanță de contrast

PO 99 Examinarea prin osteodensitometrie

PO 100 Examinarea prin radiografie digitală

PO 101 Gestionarea riscului de iradiere

PO 102 Cercetarea anatomopatologica a materialului tisular/biologic

PO 103 Externarea pacientului din secția de profil neurologic/neurorecuperare

PO 104 Preluarea pacientului internat în secția de profil neurologic/neurorecuperare

PO 105 Monitorizarea pacientului critic

PO 106 Îngrijirea pacientului în saloanele de terapie intensivă

PO 107 Procedura de prevenire, examinare și raportare a cazurilor de hărțuire sexuală

PO 108 Managementul pacientului pana la aplicarea anesteziei și aprecierea riscurilui anestetic conform ASA

PO 109 Arhivarea documentelor

PO 110 Predarea primite pacientului intre ture, garzi si monitorizarea preluarii-predarii pacientilor

PO 111 Traseul pacienților în blocul Operator, Salon de trezire, Reanimare și STROKE, secție de profil

PO 112 Pregatirea catre interventie chirurgicala si decurgerea procesului operator

PO 113 Privind controlul calității hranei

PO 114 Blocul alimentar – Organizarea circuitelor alimentare șirespectarea regulilor de igienă

PO 115 Privind gestionarea deșeurilor în blocul alimentar

PO 116 Privind igienizarea utilajelor, echipamentelor, ustensilelor, veselei la blocul alimentar

PO 117 Păstrarea, spălarea, curățarea și dezinfecția ouălor în cadrul blocului alimentar

PO 118 Privind igiena anexelor sanitare și vestiarelor

PO 119 Identificarea pacientului pentru recoltarea probei de sânge

PO 120 Acceptarea/respingerea probei de sânge

PO 121 Transmiterea probei de sânge în laboratorul imunohematologic

PO 122 Eliberarea în regim de urgențăa unitățilorde componente eritrocitare

PO 123 Eliberarea în regim de urgențăa unitățilorde componente plasmatice

PO 124 Gestionarea stocului de produse sanguine

PO 125 Regimul de pastrare a produselor sanguine în instituția medico-sanitară

PO 126 Comanda de produse sanguineîn instituția medico-sanitară

PO 127 Recepționarea produselor sanguineîn instituția medico-sanitară

PO 128 Evidența zilnică și lunară a produselor sanguine în instituția medico-sanitară

PO 129 Inspectarea vizuală a produselor sanguine în instituția medico-sanitară

PO 130 Eliberarea produselor sanguine în instituția medico-sanitară

PO 131 Transportarea produselor sanguine în instituția medico-sanitară

PO 132 Transportarea produselor sanguine între instituțiile medico-sanitare

PO 133 Selectarea produselor sanguine pentru transfuzie

PO 134 Decongelarea componentelor plasmatice

PO 135 Monitorizarea temperaturii în echipamentul de păstrare a produselor sanguine

PO 136 Activitatea de operare a frigiderului BOSCH pentru păstrare și stocare a produselor sanguine

PO 137 Activitatea de operare a frigiderului SAMSUNG pentru păstrare și stocare a componentelor transfuzate

PO 138 Activitatea de operare a frigideruluiBOSCHcu congelatorpentru păstrareși stocare a produselor sanguine congelate

PO 139 Respectarea regimului sanitaro–igienic în cabinetul de transfuzie

PO 140 Monitorizarea parametrilor mediului ambiant

PO 141 Stocarea și transmiterea deșeurilor medicale

PO 142 Comanda de produse sanguine în baza de date a SIA Serviciul de Sânge ,,CTC Manager,,

PO 143 Preluarea facturilor pentru primirea de produse sanguine în baza de date a SIA Serviciul de Sânge,,CTC Manager,,

PO 144 Rejectarea produselor sanguine

PO 145 Înregistrarea hemotransfuziilor în SIA Serviciul de Sânge ,,CTC Manager,,

PO 146 De reacționare și sesizare a organelor competente responsabile de protecția copilului și a pacientului fără capacitate de decizie

PO 147 Management petitiilor

PO 148 Controlul documentelor

PO 149 Contracte de serviciu

PO 150 Examinarea de către laboratoare contractate

PO 151 Servicii externe si aprovizionare

PO 152 Servicii de consiliere

PO 153 Rezolvarea reclamațiilor

PO 154 Identificarea si controlul neconformitatilor

PO 155 Acțiuni corective

PO 156 Acțiuni preventive

PO 157 Îmbunătățire continua

PO 158 Control înregistrări

PO 159 Evaluare si audituri

PO 160 Analiza de management

PO 161 Personal

PO 162 Procese de pre-examinare + manual de prelevare esantioane primare MP-02

PO 163 Procese de examinare

PO 164 Asigurare calitate rezultate examinare

PO 165 Procese post-examinare

PO 166 Raportare rezultate

PO 167 Eliberare rezultate

PO 168 Management informațional de laborator

PO 169 Identificarea si supravegherea in zonelor de risc pentru prevenirea si controlul IAAM

PO 170 Management adresari in UPU

PO 171 Managementul necorespunderilor în activitatea cabinetului de transfuzie

PO 172 Structura mangmentului calității în cabinetul de transfuzii

PO 173 Raportarea reacției adverse postransfuzionale

PO 174 Algoritmul de raportare și recepționare a reacției adversecomplicației postransfuzionale

PO 175 Algoritmul de raportare și recepționare a incidențelor adverse majore

PO 176 Structura mangmentului organizatoric în cabinetul de transfuzie

PO 177 Schema de conlucrare a cabinetului de transfuzie

PO 178 Schema cabinetului de transfuzie

PO 179 Structura mangmentului calității în cabinetul de transfuzii

PO 180 Auditul intern al calităţi în cadrul cabinetului de transfuzie

PO 181 Investigatia eruptiilor pe infectii asociate asistentei medicale