Procedurile Operaționale ale IMSP Institutul de Neurologie și Neurochirurgie “Diomid Gherman” existente aprobate
PG 01 Organizarea și implementarea SCIM
PO 02 Privind evidența și monitorizarea serviciilor prestate contra plată
PO 03 Completarea fișei medicale a bolnavului de staționar FMBS
PO 04 Igiena mâinilor
PG 05 Comunicarea si consilierea pacientului
PG 06 Refuz tratament internare transfuzie sânge
PO 07 Gestionarea FMBA
PO 08 Drepturile pacientului
PS 09 Identificarea corectă a pacientului
PG 10 Managementul cazului clinic centrat pe necesitățile pacientului
PO 11 Gestionarea deșeurilor medicale
PS 12 Managementul pacientului aparținătorului acestuia agresiv și violent
PO 13 Proces de sterilizare
PO 14 Profilaxia post-expunere la sânge și alte produse biologice
PO 15 Nimicirea inofensiva a medicamentelor expirate
PO 16 Returnarea medicamentelor si dispozitivelor medicale
PO 17 Receptionarea medicamentelor, dispozitivelor medicale
PO 18 Utilizarea EPP
PO 19 Siguranța injecțiilor
PO 20 Precauții standard
PO 21 Getionarea lenjeriei
PO 22 Măsurile de curățenie și dezinfecție
PO 23 Precauții bazate pe transmitere prin contact, picătură si aerogene
PO 24 Managementul instruiri pacientului si aparținătorilor acestuia
PO 25 Siguranța pacientului
PO 26 Siguranța chirurgicala si managementul pacientului in sala de operație
PO 27 Securitatea, confedentialitatea si integritatea informațiilor
PO 28 Transferul pacientului
PO 29 Comunicare si consiliere beneneficarilor alolingvi, cu deficienta de auz/vaz/vorbire
PO 30 Managementul riscului de cadere/vatamare pacient
PO 31 Managementul complicațiilor medicale
PO 32 Supravegherea epidemiologica a infecțiilor asociate asistentei medicale (IAAM)
PO 33 Gestionarea a scurgerilor de sânge si lichide biologice
PO 34 Utilizarea rațională a medicamentelor
PO 35 Prescrierea și monitorizarea antibioticoterapiei
PO 36 Examinarea pielii
PO 37 Antropmetria la adulți
PO 38 Efectuarea injecțiilor intramusculare
PO 39 Efectuarea injecțiilor intravenoase
PO 40 Efectuarea injecțiilor de Insulina
PO 41Masurarea TA
PO 42 Prelucrarea chirurgicala primara a plăgilor
PO 43 Efectuarea pansamentelor
PO 44 Cateterizarea venei periferice
PO 45 Masurarea frecventei cardiace
PO 46 Masurarea temperaturii corporale
PO 47 Efectuarea ECG
PO 48Consimțământacord informat al pacientului
PO 49 Evaluarea calității înregistrărilor în documentația medicală
PO 50 Sistemul de trasabilitate a serviciilor medicale, perfectarea si menținerea înregistrărilor clinice
PO 51 Gestionarea riscurilor
PO 52 Evaluarea satisfacției pacienților
PO 53 Evaluarea gradului de satisfacție a angajaților din sistemul de sănătate
PO 54 Circuitul medicamentelor în INN
PO 55 Electroencefalografie
PO 56 Programare a vizitelor și dirijarea fluxului de pacienți în condiții de ambulator
PO 57 Comunicarea internă și externă a informației
PO 58 Electroneuromiografia și potențiale evocate
PO 59 Relații cu publicul și mass-media
PO 60 Managementul dispozitivelor medicale
PO 61 Inventarierea anuală planificată a dispozitivelor medicale
PO 62 Planificarea procurării dispozitivelor, consumabilelor și pieselor de schimb
PO 63 Darea în exploatare a dispozitivelor medicale
PO 64 Managementul contractelor de mentenanță
PO 65 Instruirea utilizatorilor de dispozitive medicale
PO 66 Planificarea mentenanței preventive a dispozitivelor medicale
PO 67 Implimentarea planului de mentenanță preventivă a dispozitivelor medicale
PO 68 Mentenanța corectivă a dispozitivelor medicale
PO 69 Casarea dispozitivelor medicale de către inginerul biomedical
PO 70 Raportarea incidentelor cu implicarea dispozitivelor medicale
PO 71 Trasabilitatea necesarului de bunuri
PO 72 Ultrasonografie
PO 73 Ultrasonografie vaselor magistrale cervico-cerebrale
PO 74 Întocmirea, actualizarea și aprobarea fișelor postului
PO 75 Circuitul documentelor în cadrul resurselor umane
PO 76 Formarea profesională șl stabilirea necesarului de formare profesională
PO 77 Programarea și acordarea concediului de odihnă
PO 78 Întocmirea, actualizarea și aprobarea fișelor postului
PO 79 Managementul resurselor umane
PO 80 Securitatea și sănătatea în muncă
PO 81 Organizarea examenului medical profilactic al angajaților
PO 82 Prelucrarea sanitara a pacientului
PO 83 Triajul epidemiologic al pacienților la internare și în secție
PO 84 Managementul perioperator la paciențiicu diabet zaharat
PO 85 Etica si deontologia medicala
PO 86 Predarea-preluarea turei de către asistent/a medicală și infirmier/ă
PO 87 Managementul cazurilor de deces
PO 88 Examinarea rezonanță magnetică fără substanță de contrast
PO 89 Examinarea rezonanță magnetică cu substanță de contrast
PO 90 Standard in afazii motorii
PO 91 Standard in afazia senzoriala
PO 92 Gestionarea medicamentelor, dispozitivelor medicale din donații și/sau aduse de către pacient
PO 93 Anestezia pentru chirurgie de o zi
PO 94 Managementul Hemoragiei Subarahnodiene
PO 95 Managementul emboliei gazoase
PO 96 Managementul riscurilor și complicațiilor perianestezice legate de administrarea medicamentelor
PO 97 Examinarea prin tomografie computerizată
PO 98 Examinarea prin tomografie computerizatăcu substanță de contrast
PO 99 Examinarea prin osteodensitometrie
PO 100 Examinarea prin radiografie digitală
PO 101 Gestionarea riscului de iradiere
PO 102 Cercetarea anatomopatologica a materialului tisular/biologic
PO 103 Externarea pacientului din secția de profil neurologic/neurorecuperare
PO 104 Preluarea pacientului internat în secția de profil neurologic/neurorecuperare
PO 105 Monitorizarea pacientului critic
PO 106 Îngrijirea pacientului în saloanele de terapie intensivă
PO 107 Procedura de prevenire, examinare și raportare a cazurilor de hărțuire sexuală
PO 108 Managementul pacientului pana la aplicarea anesteziei și aprecierea riscurilui anestetic conform ASA
PO 109 Arhivarea documentelor
PO 110 Predarea primite pacientului intre ture, garzi si monitorizarea preluarii-predarii pacientilor
PO 111 Traseul pacienților în blocul Operator, Salon de trezire, Reanimare și STROKE, secție de profil
PO 112 Pregatirea catre interventie chirurgicala si decurgerea procesului operator
PO 113 Privind controlul calității hranei
PO 114 Blocul alimentar – Organizarea circuitelor alimentare șirespectarea regulilor de igienă
PO 115 Privind gestionarea deșeurilor în blocul alimentar
PO 116 Privind igienizarea utilajelor, echipamentelor, ustensilelor, veselei la blocul alimentar
PO 117 Păstrarea, spălarea, curățarea și dezinfecția ouălor în cadrul blocului alimentar
PO 118 Privind igiena anexelor sanitare și vestiarelor
PO 119 Identificarea pacientului pentru recoltarea probei de sânge
PO 120 Acceptarea/respingerea probei de sânge
PO 121 Transmiterea probei de sânge în laboratorul imunohematologic
PO 122 Eliberarea în regim de urgențăa unitățilorde componente eritrocitare
PO 123 Eliberarea în regim de urgențăa unitățilorde componente plasmatice
PO 124 Gestionarea stocului de produse sanguine
PO 125 Regimul de pastrare a produselor sanguine în instituția medico-sanitară
PO 126 Comanda de produse sanguineîn instituția medico-sanitară
PO 127 Recepționarea produselor sanguineîn instituția medico-sanitară
PO 128 Evidența zilnică și lunară a produselor sanguine în instituția medico-sanitară
PO 129 Inspectarea vizuală a produselor sanguine în instituția medico-sanitară
PO 130 Eliberarea produselor sanguine în instituția medico-sanitară
PO 131 Transportarea produselor sanguine în instituția medico-sanitară
PO 132 Transportarea produselor sanguine între instituțiile medico-sanitare
PO 133 Selectarea produselor sanguine pentru transfuzie
PO 134 Decongelarea componentelor plasmatice
PO 135 Monitorizarea temperaturii în echipamentul de păstrare a produselor sanguine
PO 136 Activitatea de operare a frigiderului BOSCH pentru păstrare și stocare a produselor sanguine
PO 137 Activitatea de operare a frigiderului SAMSUNG pentru păstrare și stocare a componentelor transfuzate
PO 138 Activitatea de operare a frigideruluiBOSCHcu congelatorpentru păstrareși stocare a produselor sanguine congelate
PO 139 Respectarea regimului sanitaro–igienic în cabinetul de transfuzie
PO 140 Monitorizarea parametrilor mediului ambiant
PO 141 Stocarea și transmiterea deșeurilor medicale
PO 142 Comanda de produse sanguine în baza de date a SIA Serviciul de Sânge ,,CTC Manager,,
PO 143 Preluarea facturilor pentru primirea de produse sanguine în baza de date a SIA Serviciul de Sânge,,CTC Manager,,
PO 144 Rejectarea produselor sanguine
PO 145 Înregistrarea hemotransfuziilor în SIA Serviciul de Sânge ,,CTC Manager,,
PO 146 De reacționare și sesizare a organelor competente responsabile de protecția copilului și a pacientului fără capacitate de decizie
PO 147 Management petitiilor
PO 148 Controlul documentelor
PO 149 Contracte de serviciu
PO 150 Examinarea de către laboratoare contractate
PO 151 Servicii externe si aprovizionare
PO 152 Servicii de consiliere
PO 153 Rezolvarea reclamațiilor
PO 154 Identificarea si controlul neconformitatilor
PO 155 Acțiuni corective
PO 156 Acțiuni preventive
PO 157 Îmbunătățire continua
PO 158 Control înregistrări
PO 159 Evaluare si audituri
PO 160 Analiza de management
PO 161 Personal
PO 162 Procese de pre-examinare + manual de prelevare esantioane primare MP-02
PO 163 Procese de examinare
PO 164 Asigurare calitate rezultate examinare
PO 165 Procese post-examinare
PO 166 Raportare rezultate
PO 167 Eliberare rezultate
PO 168 Management informațional de laborator
PO 169 Identificarea si supravegherea in zonelor de risc pentru prevenirea si controlul IAAM
PO 170 Management adresari in UPU
PO 171 Managementul necorespunderilor în activitatea cabinetului de transfuzie
PO 172 Structura mangmentului calității în cabinetul de transfuzii
PO 173 Raportarea reacției adverse postransfuzionale
PO 174 Algoritmul de raportare și recepționare a reacției adversecomplicației postransfuzionale
PO 175 Algoritmul de raportare și recepționare a incidențelor adverse majore
PO 176 Structura mangmentului organizatoric în cabinetul de transfuzie
PO 177 Schema de conlucrare a cabinetului de transfuzie
PO 178 Schema cabinetului de transfuzie
PO 179 Structura mangmentului calității în cabinetul de transfuzii
PO 180 Auditul intern al calităţi în cadrul cabinetului de transfuzie
PO 181 Investigatia eruptiilor pe infectii asociate asistentei medicale