IMSP INN „Diomid Gherman” angajează ECONOMIST

Titlul funcției: Economist
Scopul general al funcției Asigurarea activității metodologice de elaborare, planificare și realizare corectă a fondului de salarizare global al instituției, estimarea costurilor și tarifelor la serviciile medicale, verificarea corectitudinii formării programelor-plan de activitate lunare și a tabelelor –dare de seamă de activitate pentru lucrul efectuat.
Sarcinile ale funcției
Estimarea cheltuielilor de personal pentru planificarea și calcularea fondului de salarizare anual a personalului instituției conform anexelor la bussines-plan pe tipuri de asistență medicală și surse de finanțare, în baza actelor normative în vigoare.
Determinarea salariilor de funcție pentru fiecare salariat conform legislației în vigoare, necesare pentru formarea listelor de tarifare.
Recalcularea la necesitate sau calcularea conform actelor normative în vigoare a tarifelor la serviciile medicale prestate în cadrul instituției cu înaintarea spre aprobare a Ministerului Sănătății.
Calcularea și sistematizarea statelor de personal pe surse de finanțare, conform normativelor în vigoare.
Determinarea salariilor de funcție pentru fiecare salariat în parte, în funcție de vechimea în specialitate, funcția deținută și specificul de activitate în conformitate cu actele normative în vigoare, cu aplicare a modificărilor necesare, în limita volumului de finanțare pentru anul gestionar.
Planificarea, calcularea și stabilirea Balanței timpului de lucru pentru anul de gestiune, modificările și completările ulterioare.
Primirea și verificarea corectitudinii întocmirii planului de activitate lunar a angajaților fiecărei subdiviziuni, conform statelor de personal aprobate, normei de zile lucrătoare, orelor programate.
Verificare și monitorizarea continuă a tabelelor evidenței timpului de lucru.
Întocmirea proiectului devizelor de venituri și cheltuieli pentru fiecare sursă de finanțare.
Întocmirea și prezentarea în termenii stabiliți a dărilor de seamă periodice în organele ierarhic superioare.
Colectarea și sistematizarea necesarului de utilaj, aparataj, mărfuri, consumabile de tip gospodăresc.
Executarea altor funcții și sarcini pe domeniul de activitate la indicația șefului serviciului.
Studii Superioare economice
Experiență
Experiență profesională Minim 3 ani
Experiență managerială Experiență de activitate în cadrul unui spital constituie un avantaj
Cunoștințe
Cunoașterea Constituției Republicii Moldova;
Cunoașterea legislației aplicabile, în vigoare și alte reglementări relevante;
Cunoașterea sistemului de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet.
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Abilități
Inteligență (gîndire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză); capacitate de organizare și conducere a serviciului; Capacitate de a prelua informațiile, de a le prelucra, de a le prelucra și interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin fuziunea de date prelucrate altor factori decizionatințe operarea computerului
Atitudini/comportamente
Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă, corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii.
Responsabilități
Exercitarea atribuțiilor de serviciu în conformitate cu fișa postului și Regulamentului intern.
Prezentarea propunerilor la modificarea statelor de personal, devizelor de venituri și cheltuieli.
Să participe la cursuri de instruire, conferințe, seminare pe domeniul său.
Să asigure confidențialitatea informațiilor obținute în cadrul serviciului, instituției.
Să respecte normele de etică și deontologie, tehnica securității.
Împuterniciri
Să participe la elaborarea și monitorizarea continuă a programelor medico-economice a instituției pe sectoarele de activitate, controlul evidenței serviciilor contra plată, corectitudinea completării registrelor de evidență.
Pentru informații: 022 82 90 76